A webshop marketingnek különböző szempontjai vannak, melyekre érdemes kellő figyelmet fordítani. Egyik ilyen webshop marketing szempont például, hogy érdemes úgy kialakítani az oldalt, hogy magától értetődő lépések következzenek egymásból.

Vagyis, a vásárlónak ne kelljen agyalnia a következő lépésen, nehogy elveszítse időközben az érdeklődését, vagy bonyolultnak lássa, és elmenjen a kedve a vásárlástól. Gyakorlati példaként, a webshop marketing egyik eleme lehet, hogy a kezdőoldaon nem mindegy, mi szerepel. Itt nem célszerű bemutatni a vállalkozás történetét, a márka alapítását, vagy egyéb kik vagyunk információt.

Jó, ha van erre egy külön fül, amit a mélyebben érdeklődő megtekinthet. De alapvetően abból érdemes kiindulni, hogy aki az oldalon jár, vásárolni szeretne, és ennek az igénynek érdemes eleget tenni, ajánlatokkal is. Amikor pedig már a termékoldalon jár az érdeklődő, akkor legyenek nagyon egyszerűek a termékvásárlás lépései. A webshop marketingnek ezek az egyszerű lépései adják a sikerét, vagy éppen a sikertelenségét, amennyiben ezek mégsem olyan egyszerűre sikerülnek.

Ezután következik a kosár és a pénztár oldala. Itt azonban fontos tudni, hogy a legjobban felépített webshop marketing mellett is, átlagosan 60-70% között mozog a kosárelhagyás. Itt is az a fontos, hogy egyszerűen átlátható, letisztult legyen az oldal, ne lehessen róla elkalandozni. Könnyű legyen a fizetés megvalósítása, ezen legyen a fókusz.

A sikeres webshop marketinghez keresse fel a marketingkalkulator.hu oldalát, ahol részletesebb információkkal állnak szíves rendelkezésére!